Tuesday, September 07, 2010

Snart vet vi

I början av året fanns det med ett horoskop i Aftonbladets bilaga klick. Jag klippte ur och sparade detta horoskop. Nu undrar säkert dom flesta varför jag gjorde det, att klippa ur och spara horoskop är ju inget man direkt brukar göra utan man ler lite åt det som står där och har glömt bort det igen när man läst färdigt tidningen. Just det här horoskopet var dock väldigt väldigt specifikt, vilket ju är rätt ovanligt annars, varför jag kände att jag var tvungen att spara det. Helt enkelt för att se om dom där specifika och exakta förutsägelserna stämde.
På söndag får vi svaret. Den mest tydliga förutsägelsen i det nämnda horoskopet var nämligen att jag kommer träffa den rätta 12/9 medan någon håller tal. Det ska bli spännande att se om det stämmer. Det är nästan så att jag rentav är lite förväntansfull.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home