Monday, December 27, 2010

Nyårsskivan börjar ta form

Har suttit lite igår och idag och hållit på med årets nyårsskiva. Det är inte helt lätt. Jag vet på ett ungefär vad jag vill ha med men det är sjukt svårt att välja låt med vissa band och artister. Nu ska jag inte säga exakt vilka eftersom jag inte vill avslöja vad som kommer med på skivan i förhand men det är ett par stycken där jag våndas över vilka sånger som ska väljas ut. Att välja rätt låt med en artist kan ju vara skillnaden mellan en okej skiva och en kanonskiva. Men det löser sej nog tillslut. Det brukar det ju göra.
Och nu slog det mej att jag inte har en aning om vad jag ska göra på nyår. Måste nog höra av mej till lite folk under veckan för att se vad som är på gång. Men det löser sej nog det också. Det har det ju gjort varje nyårsafton hittills.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home