Wednesday, December 29, 2010

Skivan klar

Blev klar med låtlistan till nyårsskivan förut. Känner mej ganska nöjd faktiskt. Dock kommer låtlistan som traditionen påbjuder inte att publiceras förrän på nyårsafton eller alldra tidigast kvällen före nyårsafton. Dock vet jag faktiskt inte riktigt ännu vad jag ska göra på nyår. Den så att säga "vanliga" festen blir inte av i år av olika anledningar och det vanliga gänget splittras upp och så där. Så tja, just nu är det lite oklart vad jag kommer göra helt enkelt. Men det kommer nog lösa sej, jag är inte särskilt orolig. Och i värsta fall får jag väl sitta här hemma och kolla på film och spela tv-spel eller nåt och tycka synd om mej själv. Det är ju inte fy skam, självömkan är ju trots allt den bästa formen av ömkande.
Men nu ska jag gå och lägga mej. Klockan är egentligen redan på tok för mycket men bättre sent än aldrig som man brukar säga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home