Thursday, January 20, 2011

Dagen sedan sist

Lämnade skolan strax före tio. Besökte systembolaget och när jag ändå var där passade jag också på att handla på coop. Slog mej då hur sjukt kassa dom verkar vara på att anpassa temperaturen utifrån årstid. Jag menar visst kan det vara skönt om det är varmt inne när det är kallt ute men när man som kund har på sej massa kläder för att vara ute i kylan blir det ju mest plågsamt när det brassas på för fullt med värmen inne i butiken.
Nåväl, efter att ha handlat gick jag hem (jo gick, var rätt trevligt väder så jag tyckte en promenad kunde vara på sin plats) och när jag kom hem tog jag det allmänt lugnt. Glodde lite på tv, tog en liten tupplur för att typ kompensera att jag gick upp så tidigt imorse. Fram mot senförmiddan/tidiga eftermiddan kom ett par kommentarer på uppsatsen med tips på sådant vi borde ändra (mest av karaktären stavfel och liknande). Så satt jag och fixade med det en stund på eftermiddagen och sen tog jag det lugtn ett tag igen innan det var dags för mat och så där. Jag nickade jag till lite igen efter maten och nu sitter jag här. Ungefär så har min dag sett ut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home