Saturday, January 29, 2011

Det vanliga sättet att avsluta en dag på

Har ännu en gång blivit dags att sova. Vad som händer imorgon är i skrivande stund oklart, men det som händer det händer, mer komplicerat är det inte. Just nu känner jag mej rätt trött, men då är det ju bra att jag ska sova. Hade ju varit värre att vara trött om man exempelvis skulle iväg någonstans. Eller om man skulle sätta sej och plugga. Eller vad som helst annat som inte är toppen att göra när man är trött.
Men ja, godnatt och sånt helt enkelt. Hoppas jag slipper bli väckt av en katt imorgon. Det blev jag idag. Samma katt (antar jag) som jamade utanför fönstret igår gjorde det imorse också, mer än igår dessutom. Imorse blev jag rentav väckt av det. Det var ingen höjdare faktiskt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home