Tuesday, January 18, 2011

Kursstart imorgon

Imorgon är det start för en ny kurs. Ingen ledighet mellan terminerna här inte (även om jag tycker att det gott kunde införas en veckas uppehåll mellan terminerna). Medie- och kommunikationsvetenskap på b-nivå är vad som kommer att läsas under vårterminen. Ska förhoppningsvis bli intressant. Enda problemet är bara att jag inte riktigt vet var lokalen jag ska till ligger. Jag vet vilken byggnad det är och jag är ganska välbekant med byggnaden ifråga (kommunikationsvetenskapen har sina lokaler i samma byggnad som ekonomihögskolan) men just den här salen vet jag inte alls var den ligger. Eftersom första siffran i salsnumren indikerar våning gissar jag dock att den ligger i källaren men vi får se, ska bli spännande att se om jag hittar rätt eller hur det går. Är nog bäst jag går någon minut tidigare imorgon så jag har lite marginal ifall jag skulle bli tvungen att irra runt ett tag.
Nåväl, börjar nio imorgon så det blir till att kliva upp tidigt. Får nog ha klockan ställd på hemskt tidiga klockan sju. Av det skälet är det nog bäst att jag går och lägger mej nu, man vill ju inte vara på tok för trött när klockan ringer liksom. Dessutom hade jag tänkt att slutföra kompletteringarna när jag kommer hem imorrn och då kan det ju vara en fördel att inte vara aptrött.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home