Friday, January 07, 2011

I oktober kommer jag tydligen bli kär

Vet inte om någon minns det men förra året fanns det ett väldigt konkret horoskop i Aftonbladets bilaga Klick! (som jag pinsamt faktiskt bruakr köpa, mest för att man vill ha en bilaga på fredagar, det hänger i sen Puls var fredagsbilagan) i början av året. Det var så konkret att det till och med angav ett exakt datum för när man skulle träffa sin stora kärlek, någon gång i september vill jag minnas att det var, minns jag inte helt fel var det dessutom så exakt att någon skulle hålla tal samtidigt. Nåväl, som väntat träffade jag naturligtvis inte min stora kärlek den där dagen.
Nu har det dock kommit ett nytt lika konkret horoskop. I år ska jag tydligen träffa min stora kärlek 27/10, min födelsedag alltså, samtidigt som jag klaga på något. Att jag kommer klaga på något betvivlar jag inte, jag brukar ju kunna klaga på något dom flesta dagar, men jag ställer mej nog lite skeptiskt till det där med att träffa kärleken. Men naturligtvis kommer horoskopet att klippas ut och sparas så att man kommer ihåg det där i slutet av oktober och kan notera om det stämmer eller inte.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home