Thursday, February 17, 2011

Imorrn blir det tenta

Imorgon är det som sagt tentatajm. Tentan är dock på eftermiddagen så jag behöver inte kliva upp vråltidigt och masa mej iväg till tentamenslokalerna. Dock kliver jag nog upp någon timme tidigare än vanligt så jag hinner kila iväg och handla innan jag går iväg. Tror det kan vara rätt skönt att ha det gjort så man inte behöver tänka på det sen när man är färdig med tentan. Men som sagt känns det helt okej inför tentan, tänkte väl försöka hinna kika igenom det hela någon gång extra imorrn förmiddag men på det stora hela känns det bra. Det enda som oroar en liten aning är att det är så frutkansvärt längesen jag skrev en vanlig traditionell salstenta (sen vårerminen 2009 har alla kurser jag läst examinerats genom hemtentor och inlämningsuppgifter), att jag liksom inte har vanan inne så att säga. Fast å andra sidan har jag ju gjort det några gånger så det borde inte ta allt för lång tid att komma in i det. Vi får hoppas att handleden överlever bara, är ju inte riktigt van vid att sitta och skriva så där mycket för hand. Föreläsningsanteckningar i alla ära men då skriver man ju inte lika konstant så att säga, det blir ju lite mer pauser i skrivandet då.
Men nu ska jag hur som helst sova. Måste ju vara utvilad imorgon så att jag kan göra en bra prestation.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home