Wednesday, February 23, 2011

Inga planer alls för morgondagen (och ett litet tips på slutet)

Funderar på om jag ska ta och gå och lägga mej. Har liksom inte något annat för mej direkt. Vad jag ska göra imorrn har jag faktiskt ingen aning om. Eftersom jag inte fått böckerna för den nuvarande delkusen än (beställde dom som bekant i fredags) är det ju svårt att få något skoljobb gjort liksom, och något annat som behöver göras har jag inte riktigt heller. Men dte får väl visa sej vad jag hitatr på. Alltid kommer man väl på något. Dock tänkte jag nog faktiskt inleda morgondagen med att sova någon timme längre än vanligt. Det tycker jag att jag kan unna mej efter att ha klivit upp vid det ruskigt tidiga sju två mornar i rad.

Förresten, på tal om Lykke Li så tycker jag att ni kan registrera er som medlemmar på hennes hemsida så ni får den akustiska versionen av I Follow Rivers. Den är nämligen ruskigt bra. Se det som ett tips.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home