Thursday, February 03, 2011

Inte så farligt jobbigt att kliva upp

Gick lättare att kliva upp idag än vad det gjorde i tisdags faktiskt. Är väl inte helt omöjligt att tänka sej att det beror på att jag somnade lite tidigare igår än vad jag gjorde i måndags. Men med det sagt så tog det faktiskt ändå en hyfsad stund innan jag somnade igår. Har väl varit så så gott som hela den här veckan faktiskt att det tagit längre tid än vanligt innan jag somnar när jag går och lägger mej. Fast man får ju såna perioder ibland så det är ju inget konstigt. Även om man naturligtvis föredrar att somna mer eller mindre omedelbart efter att man lagt sej.
Fast nog om det. Nu börjar det nog snart bli dags att börja göra sej klar för att gå. Eftersom jag har ne del böcker att släpa på idag får jag nog gå några minuter tidigare än vanligt. Har man saker att bära på tar det ju inte sällan lite längre tid att gå.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home