Saturday, February 19, 2011

Kvällens mellotips

Känns galet svårtippat idag. Men efter mycket funderande har jag kommit fram till att följande fyra tar sej vidare till antingen final eller andra chansen ikväll: Eric Saade, Playtones, Shirley's Angels, Sara Varga.

Känner mej dock inte alls säker på tipset. Som jag sa känns det galet svårtippat, det känns lite som att i princip vem som helst kan gå vidare ikväll. Men efter att ha lyssnat på magkänslan kom jag fram till dom fyra jag nämnde ovan. Skulle väl dock inte ha något emot att ha fel om Saade. Jag är ju som bekant inte särskilt förtjust i honom, för att använda något av en underdrift.
Och som vanligt är det väl bäst att påpeka att jag inte hört någon av låtarna utan går helt på känsla i tippandet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home