Thursday, February 10, 2011

Sista föreläsningen väntar

Ska nog gå och lägga mej nu. Ska upp tidigt imorrn för att bege mej till skolan och gå på en föreläsning. Sista föreläsningen i den här kursen faktiskt. För sen är det redovisning av grupparbetet på måndag och så är det dags för tenta nästa torsdag. Det blir första tentan på jäkligt länge. Har inte skrivit någon vanlig tenta (salstenta alltså) sen 2009, tror det var augusti 09 men det kan ha varit våren. Men 1,5-2 år sedan någonting alltså. Sedan dess har jag bara haft andra examinationsformer, typ skriftliga uppgifter och ett par hemtentor. Så det är inte utan att det känns lite ovant, ska bli spännande att se om jag fortfarande kommer ihåg hur man gör när man tentapluggar.
Fast det är näsat torsdag det. Den torsdag som är imorgon kommer utöver föreläsningen ägnas åt grupparbetet. Fast jag är så gott som klar med min del så jag får väl ägna mej åt att assistera resten av gruppen om det skulle behövas. Och skulle det inte behövas får jag väl ta på mej att gå igenom formalia och allt sånt där, har ju en del rutin på det kan man säga.
Men nu säger jag godnatt. Eftersom klockan ringer tidigt vill man ju inte komma i säng för sent.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home