Monday, February 07, 2011

Skrotad plan

Hade ju funderingar på att skippa sovandet efter skolan idag. Fast jag kom rätt snabbt underfund med att skrota den planen. Var liksom helt galet trött så det hade oavsett vilket i stort sett varit oundvikligt att somna. Var inte särskilt trött imorse men så fort jag slog mej ner i föreläsningssalen blev jag skittrött. Dock sov jag faktiskt lite mindre idag än jag gjort andra gånger, fast det var mest bara för att det var någon eller några som envisades med att väsnas med borrar och andra elverktyg. Det lilla rum som tidigare varit någon sorts gemensamt allrum för huset (men som varit igenbommat så länge jag bott här) ska tydligen göras om till en liten lägenhet så det var där det var folk och väsnades. Dumt av dom att väsnas just då tycker jag, tycker odm kunde ha gjort det medan jag var i skolan istället.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home