Saturday, February 26, 2011

Väntad trötthet

Har varit rätt trött och seg under dagen. Fast det är väl rätt naturligt i och för sej. Man brukar ju vara det när man varit ute under föregående kväll. Något som däremot är aningens oroande är att jag ännu inte fått något mejl om att dom där böckerna har skickats. Eftersom jag inte fick dom nu i veckan som gick har jag ju kallt räknat med att dom ska dyka upp på måndag, gör dom inte det vore det katastrof. Jag menar får jag böckerna på måndag så ska jag kunna hinna göra det som ska göras, får jag dom på tisdag så ser dom möjligheterna väldigt små ut. Men man ska inte ta ut något i förskott, man får tro att det löser sej liksom.
I övrigt har jag inte så mycket att tillägga just nu. Har varit en lugn och relativt händelselös dag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home