Friday, March 11, 2011

Har gått kanon

Har gått bra att skriva. Känns som det har flutit på väldans bra faktiskt. Nu har jag inte så särskilt mycket kvar innan arbetet är färdigt. Skulle gissa på att det kanske blir sisådär tre sidor till kanske. Nu är det dessutom den roligaste delen som är kvar att skriva, så det borde inte ta jättelång tid att få ihop det. Dock ska jag inte skriva det just nu, för nu tänkte jag gå och handla. Tänkte ta mej ner till giraffen och handla där idag faktiskt. Sen vore det nog bra om jag får lite till skrivet under eftermiddagen i och med att det, som jag påpekade igår kväll, är rätt späckat med skolarbete kommande två veckor. Men vi får se, vet av erfarenhet att man inte alltid är jättefokuserad efter att ha promenerat fram och tillbaka till giraffen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home