Wednesday, March 16, 2011

Som i måndags

Precis som i måndags gick det nästan oväntat lätt att kliva upp idag också. Men det är ju bra att det är så och inte tvärtom. Nu börjar det väl snart bli dags att gå iväg. En annan sak som är precis som i måndags är att jag tänkte gå iväg lite tidigare än vanligt för att hinna skriva ut det som ska skrivas ut.
Sen när jag kommer hem igen runt lunchtid så är nog tanken att jag ska sätta mej och skriva lite på det lite större arbete som ska lämnas in nästa vecka. Men exakt hur mycket det blir gjort på det idag beror på hur man orkar och så där. Även om jag inte lägger mej på soffan och sover när jag kommer hem längre (som jag gjorde i början av terminen) så är det ju inte alltid man är superpigg. Men det får helt enkelt visa sej hur mycket jag orkar. Det är ju svårt att veta i förväg liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home