Tuesday, April 26, 2011

Värmlandsvistelsen är snart över för den här gången

Imorrn åker jag tillbaka till Kalmar. Får kliva upp tidigt för att hinna med tåget (även fast jag får skjuts till Degerfors vilket innebär att jag kan sova åtminstone någon minut längre), inte riktigt lika tidigt som när jag skulle åka hit men ändå tidigt. Måste hinna med att packa imorogn bitti också för det har jag inte kommit mej för att göra idag.
Av det skälet ska jag faktiskt börja gör mej klar för sängen nu. Ska inte gå och lägga mej riktigt på en gång (har ett par grejer som måste ordnas först, mest av karaktären lägga saker nära väskan så jag inte glömmer att packa ner dom imorrn) men det dröjer nog inte innan jag kan lägga mej på sängen, dra täcket över mej och somna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home