Saturday, May 07, 2011

Broccolifrukost

När jag skulle äta frukost fick jag den hemska insikten att jag glömde köpa flingor igår, jag hade alltså ingen frukostaktig mat hemma. Galet drygt naturligtvis. Efter ett par ögonblicks förtvivlan började jag dock rota lite planlöst i frysen, kylen och skafferiet i jakt på något att äta till frukost. Övervägde ett tag en gorbys men kom sedan ihåg att jag ätit det till frukost tidigare och som jag minns det var det ingen höjdare. Efter lite funderande bestämmde jag mej dock för att broccoli var det bästa alternativet av det jag hade hemma. Så jag ställde mej och kokade broccoli till frukost. Tror det är första gången jag ätit det till fruksot faktiskt. Men det funkade rätt bra. Dock ska jag se till att komma ihåg att köpa flingor när jag går till affären idag, för orka stå och koka broccolli varenda morgon liksom.
Nu tänkte jag dock börja den här dagen med att arbeta lite grann, ska skriva lite på inledningskapitlet tänkte jag. Lite beroende på hur det går så är det nog inte omöjligt att jag flyttar ut på uteplatsen lite senare. Verkar som att det kan bli en fin dag vädermässigt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home