Wednesday, June 08, 2011

En förmiddag och eftermiddag utan internet

Har inte haft internet under stpra delar av dagen idag. När jag slog mej ner här i morse/förmiddags funkade inte internet och sen var det fortsatt borta under dagen. Riktigt när det kom tillbaka vet jag intemen jag testade lite före tre och då fungerade det inte. Däremot fungerade det vid femtiden är jag snabbtestade precis innan jag skulle göra mat. Det har varit tufft men uppenbarligen överlevde jag. Och nu fungerar det som synes igen.
Nåväl, när jag inte hade något internet har sysselsatte jag mej istället med att fortsätta med justerignarna av uppsatsen. Något som gick utmärkt. Sen tog jag en promenad till giraffen och köpte ett par vinflaskor och lite mat. Visserligen var typ hälften av det jag hade tänkt handla på mataffären typ slut men ändå. var för övrigt första gången för i år som jag gick någonstans utan jacka eller kavaj (ett helt rätt beslut visade det sej, blev varmt så det räckte och blev över även med bara t.shirt). Sen kom jag hem och packade upp mina varor och tog det lugnt en stund. Slog mej ner på uteplatsen i nån timme eller två och läste ett par kapitel i boken jag håller på med för närvarande. Drack dock inget vin utan satt där och läste ändå. Det var trevligt. Efter ett tag blev jag dock rätt hungrig så då gick jag in och fixade lite mat. Sen har jag inte gjort så mycket. Nickade till några minuter på soffan typ innan jag bestämde mej för att sätta mej här.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home