Thursday, June 23, 2011

Första klass igen

Så sitter jag då på X2000 och har just lämnat Alvesta. Resan har gått alldeles utmärkt hittills. Och eftersom jag sitter här och surfar åker jag naturligtvis första klass. Tro inte att jag blivit någon lyxputte nu bara för att jag oftast åkt första klass på sustone utan blev billigare med det än vanlig andra klass den här gången också. Väldigt trevligt måste jag säga. Första klass äger faktiskt rätt hårt i jämförelse. Gratis internet, större säten, gratis fika/frukt/godis. Och dessutom i allmänhet lite lugnare vilket ju också är trevligt.
Det där omtalade regnvädret som skulle dra förbi under natten och morgonen märkte jag för vörigt inte mycket av. Regnade när jag gick och la mej igår men sen hade det dragit förbi när jag vaknade. Inte för att det har något med resan att göra men ändå.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home