Monday, June 27, 2011

Uträttat det som skulle uträttas

Har uträttat det jag skulle uträtta här under kvällen och börjar bli lite uttråkad. Därför ska jag gå och slå på tv:n en stund och sen gå och lägga mej. Imorgon är en ny dag. Jag har, som vanligt, ingen aning om vad den dagen har att bjuda på. Misstänker dock att den kan bli ungefär lika lugn/händelselös som dom närmast föregående dagarna varit. Fast om jag orkar/kommer mej för kansek jag promenerar iväg till den lokala bokhandeln och ser om jag kan hitta något intressant. Måste ju ha något att läsa vid eventuella framtida timmar i solen på utsidan.
För att helt byta ämne såg jag förresten häromdan att betyget för uppsatsen är registrerat och klart. Det är ju bra. I och med det ska jag försöka se till att maila iväg uppsatsen till dom som så att säga medverkar i den här till veckan. Tänkte lite att det var lika bra att vänta med det tills betyget var registrerat så man vet säkert att det inte är något som ska ändras och så vidare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home