Friday, June 17, 2011

Viktig inormation. Och lite annat också

Först lite viktigt information: Alla som inom kort får Putte i Parkens magasin i brevlådan måste genast bläddra fram till, och läsa, sidan 47. Ty jag råkar nämligen vara god vän med den lysande skribent som författat texten på den sidan. Och alla som inte får nämnda magasin i brevlådan kan istället klicka här för att komma till magasinet i digital version (frambläddrat och klart till rätt sida dessutom).

Så. Nu när den viktiga informationen är avklarad kan jag meddela att jag ska gå och lägga mej nu. Ska bli skönt att sova faktiskt. Imorgon får vi precis som vanligt se vad som händer. I alla fall på förmiddagen. För på eftermiddagen/kvällen ska jag nämligen ut på en liten utflykt (mer om det imorrn). En sak vet jag dock med säkerhet att jag ska göra imorgon, jag ska köpa två liter mjölk.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home