Sunday, June 12, 2011

Vinden får avgöra

Är ganska soligt (jag säger ganska eftersom ett vad dte verkar ganska litet moln bestämde sej för att skymma solen precis när jag började skriva det här inlägget). Dock verkar det blåsa en del. Så än vet jag inte om det kommer bli något uteplatssittande eller inte. Finns som synes sådant som talar både för och emot. Det som kommer avgöra, förutsatt att det fortsätter vara soligt, är nog hur mycket det faktiskt blåser, vilket håll det blåser ifrån och inte minst hur kall/varm vinden är. Får se hur det känns när jag går ut för att gå till affären helt enkelt och ta ett beslut efter det. Vore jäklans trevligt att slå sej ner på uteplatsen och ta ett glas vin eller två faktiskt så vi får hoppas att vinden tillåter det.
Men oavsett hur det blir så ska jag nog både diska och ta en tur till min lokala matvarubutik först. Blir dte uteplats så är det skönt att ha allt sånt avklarat liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home