Thursday, July 21, 2011

Gick åt helvete

Det sket sej. 09.03 kom jag efter otaliga försöka äntligen förbi "kön är full" men då var det redan försent. Galet bittert naturligtvis. Jag missar en av årets absoluta höjdpunkter, jag missar Pulp (som ju är ett av dom band jag vill se helst av allt, och kanske aldrig kommer ha chansen att se igen), jag missar Annika, jag missar ett helt gäng andra briljanta akter (att räkna upp alla skulle göra för ont). Fy fan. Så förbaskat jäkla trist. Bästa festivalen, har varit där varje år hittills, men uppenbarligen inte i år. Funderar visserligen på en endagsbiljett men jag vet inte, måste kolla lite hur det funkar med tåg och sånt först i så fall. Oavsett vilket måste jag nog ändå smälta det här lite först så jag inte bara kompensationsköper något i affekt.
Men jäkligt surt, bittert och trist. Har längtat sedan förra sommaren och nu blir det inget. Fan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home