Friday, August 26, 2011

Fråga inte vad jag gjort

Skulle någon fråga vad jag gjort idag skulle jag antagligen svara att jag inte gjort något särskilt, eller möjlgtvis det något mer svävande "vet inte riktigt". Ändå har jag inte någon gång under dagen känt mej sysslolös utan så gott som hela tiden haft något att göra. Vissa dagar är ju såna, man tycker inte att man egentligen gör något men man har ändå hela tiden varit mer eller mindre sysselsatt. Märkligt egentligen. Fast kanske är det så att man bli mer rastlös dom dagar man planerat att göra något för när man väl gjort det gör man ingenting mer den dagen. Medans man under dagar som idag då jag inte tycker jag gjort något särskilt tar sej tid för att fixa massa smågrejer. Sådant man inte lägger på minnet eller lägger någon större vikt vid men som ändå är något som behöver ens uppmärksamhet för ett par minuter.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home