Monday, August 29, 2011

Göra mej klar för att gå

Ska nog börja förbereda mej för att gå. Skulle tro att det tar sisådär 35-40 minuter att promenera dit jag ska så det borde bli ganska lagom att gå iväg strax efter åtta. Då lär jag ha lite marginal liksom.
Om det känns pirrigt och/eller nervöst att börja terminen? Nej det kan jag inte påstå. Det enda som möjligtvis oroar en aning är att det eventuellt kan krångla lite med det faktum att tentaresultatet ine kommit än och att jag inte kommer hinna lämna in en blankett om undantag (egentlgien måste man ha kandidaten utplockad och klar för att få börja men i och med att jag skrev tentan för dom sista poängen för bara lite drygt en vecka sedan kan jag ansöka om undantag) innan uppropet. Men det är sånt som löser sej i så fall.
När kursstarten är avklarad tänkte jag hur som helst ta vägen förbi skolan och fixa den där blanketten (lika bra att få det gjort), så vi får väl se när jag är hemma igen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home