Tuesday, September 13, 2011

Hur dagen förflutit typ

Resan både till och från Nybro gick utmärkt. Dessutom var det lite svalare i luften (och lite blåsigare) än det varit dom andra gångerna vi varit där så det blev inte lika svettigt att gå till och från stationen. Det är ju bra. Var hemma här igen strax för två, då var jag svinhungrig så jag slängde i mej en burk tonfisk innan jag satte mej och skrev ihop veckans seminarieuppgift (ska lämnas in och diskuteras på seminariet på torsdag). Gick rätt hyfsat att skriva, fick ihop ungefär det jag skulle.
I övrigt har det inte blivit särskilt mycket gjort under dagen. Tiden har liksom inte riktigt funnits. Nu funderar jag dock på att putsa glasögonen (igen, tycker det var nyss jag gjorde det) för när jag satte mej här upptäcke jag att det blivit en del rätt irriterande fläckar på dom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home