Saturday, September 24, 2011

Lutar åt sömn

Lutar åt att gå och lägga mej faktiskt. Trots att jag varken känner mej särskilt drucken (men inte heller nykter) eller jättetrött har jag liksom inte så mycket annat för mej, och det är ju alltid skönt att sova liksom. Kommer nog ta sovmorgon imorrn och strunta helt i att ställa väckarklockan. Känns som det vore gött, trevligt och i någon mån halvt nödvändigt. Vad jag i övrigt ska ägna mej åt imorgon får vi se. Om jag har tid, ork och lust blir det kanske lite skolarbete, har jag inte det blir det något annat. Skulle kunna tänka mej att det beror lite på hur länge jag sover också. Ju längre jag sover desto mindre chanse att det blir något skoljobb gjort liksom. Men det visar sej.
Nåväl, får väl säga godnatt och allt sånt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home