Saturday, September 03, 2011

Närmsta tiden och morgondagen

Ska gå och lägga mej nu. Imorgon ska jag nog läsa lite till. Dels är det som jag nämnde i ett tidigare inlägg intressant och dels har jag inte särskilt mycket kvar så då kan det ju vara bra att få det gjort så slipper det bli körigt senare. Kanske tar jag en sväng till giraffen imorrn också. Skulle behöva köpa lite vin nämligen ty det jag har börjar ta slut, och lite vin är ju alltid bra att ha hemma. Kan ju exempelvis bli så att det blir kanonväder någon dag framöver och man vill sätta sej i solen och dricka lite vin, det behöver man ju ha vin hemma för att kunna göra i så fall. Men vi får se, beror nog lite på både ork och väder om jag orkar knalla iväg dit. Visar sej helt enkelt imorrn hur det blir med den saken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home