Tuesday, September 06, 2011

Snudd på skolutflykt

Ska nog ta och dra mej tillbaka för kvällen nu. Imorgon ska jag gå upp tidigit och, sällsamt nog, åka till Nybro. Det kan man undra vad jag ska dit och göra. Är dock inte riktigt så konstigt som det först kan låta. En av terminens två kurser hålls på den del av universitetet som har sin verksamhet i Pukeberg (det får ni googla om ni vill vet vad det är) så det är dit jag ska bege mej.
Trevligt nog har det dock visat sej att jag inte behöver kliva upp riktigt lika tidigt som jag först befarade. Trodde nämligen att vi skulle börja nio men såg nu under kvällen att det är klockan tio som gäller. Det innebär visserligen att man får kliva upp jobbigt tidigt ändå, men inte riktigt lika tidigt som om det hade varit nio som gällde.
Hur som helst ska jag alltså gå och lägga mej nu så att jag är åtminstone något sånär utvilad imorgon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home