Thursday, October 13, 2011

Så säger vi godnatt ett tag igen

Ska faktiskt gå och lägga mej nu (eller faktiskt och faktiskt, så jäkla sensationellt är det väl inte). Imorgon ska jag alltså tvätta. Och så ska jag fortsätta plugga så klart. Kom, på tal om tvättandet, på här under kvällen att jag nog inte har något sköljmedel utan det måste jag se till att gå och köpa innan tvättiden börjar. Bara för det får jag nog ställa väckarklockan en halvtimme tidigare än vanligt imorrn så jag hinner gå till affären under förmiddagen.
En annan sak jag ska göra imorrn är att lägga in ett par räkningar för betalning. Och försöka klura ut vad jag önskar mej i födelsedagspresent, kan ju vara dags att börja fundera på det med tanke på att det imorgon är två veckor kvar tills jag fyller år.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home