Monday, October 17, 2011

Sova och samla kraft inför en tuff vecka

Ska gå och lägga mej nu. Jämförelsevis tidigt för att vara jag men det har sina skäl. Måste nämligen gå upp svintidigt imorgon. Börjar lektionen i Nybro redan klockan nio så jag måste gå upp senaste klockan sex för att hinna med tåget och allt sånt. Lite smådrygt om jag får säga det själv men sånt är livet emellanåt antar jag. Sen ska vi enligt schemat inte sluta förrän fyra på eftermiddagen, så jag lär inte vara hemma igen förrän omkring 17-18 nånting imorgon. Ser med andra ord ut att bli vad man kan kalla för en heldag (inte att förväxlas med helgdag).
Och dessutom kommer det vara ungefär likadana dagar både tisdag och onsdag, med den enda skillnaden att vi slutar klockan två på tisdag. Är det någon mer än jag som tror att det kommer vara svårt att hålla sej vaken på onsdag kväll?
Nåväl, nu ska jag hur som helst gå och lägga mej så jag inte verkar mer död än nödvändigt imorgon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home