Sunday, November 06, 2011

TV och läggdags

Ska nog lägga mej på sängen och glo på tv några minuter nu och sen gå och lägga mej. Är liksom trött och har ändå inget annat för mej.
Vet att jag gått och lgat mej rätt tidigt (för att vara jag alltså) på sistone. Men nu på slutet när det varit väldigt mycket att göra i skolan och en hel del tidiga mornar har jag liksom varit så trött på kvällarna. Så det finns en anledning liksom. Men bara det lugnar ner sej lite i skolan kommer nog kvällarna bli något senare igen. Typ halv två istället för lite före ett. Visserligen finns det ingen vits med att sitta uppe bara för uppesittandets skull men ändå, ni fattar vad jag menar liksom.
Imorgon ska jag fortsätta med skolarbetet. Målet är att bli färdig med midtermuppgiften som ska lämnas in på tisdag. För blir jag färdig imorrn kan jag passa på att skriva ut den när jag ändå är i skolan på måndag, och det vore ju lite praktiskt och bra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home