Friday, December 16, 2011

Dags att göra sej klar

Nu ska jag börja göra mej klar för att dra iväg till julbordet på slottet. Eller för att dra iväg till en i klassen där vi gjort upp om att vi ska mötas upp och hänga en liten stund innan vi går till slottet för att vara exakt. Men det är bestämt att det ska vara lite uppklätt och sådär så jag måste byta om och greja lite. Sen tar jag faktiskt en taxi dit jag ska, blir smidigast så då det är lite för långt att gå med finkläder i det här blöta vädret och jag inte riktigt vet vilken busshållplats som är närmast.
Men det ska bli kul, och tittar man på menyn som finns utlagd på internet så ser man att det finne en hel del goa grejer på julbordet. Inte minst verkar dom ha ett riktigt trevligt dessertbord. Men nåväl, taxin kommer om sisådär en halvtimme så jag ska nog sätta fart. Det blir till att byta om och dricka lite julmust, allt till tonerna av Elvis julskiva (är det jubordsdags så är det).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home