Tuesday, December 06, 2011

En förändring och vad som ska hända nu

En sak som var ändrad på restaurangen på Metropol förutom inredningen var att det inte var bordsservering längre. Nu var det mer att man fick ta maten själv, lite bufféstyle liksom. Lite småsynd kan jag tycka, tyckte liksom det var lite trevligt med bordsserveringen. Inte för att jag äter där särskilt ofta nu för tiden men ändå.

Men på tal om något helt annat så är det dags för mej att sova nu. Imorrn kommer jag börja dagen med att ta sovmorgon. Och då menar jag alltså sovmorgon i den bemärkelsen att jag inte stället klockan överhuvudtaget. Känner att det kan vara dags för det. Sen hänger nog resten av dagens aktiviteter på hur lång den där sovmorgonen blir. Men om jag hinner vore det naturligtvis bra att försöka få lite skolarbete gjort. Men det är som sagt imorrn det, först ska jag alltså sova ett tag. Jag är rätt trött (vilket väl är förståeligt med tanke på när jag klev upp imorse) så det ska bli skönt att sova några timmar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home