Monday, December 12, 2011

Kanske köper jag rundstav imorgon

Börjar nog faktiskt bli dags för sängen snart. Morogndagen kommer fortsätta i skolarbetets tecken. Och om vädret inte är allt för hemskt ska jag nog faktiskt bege mej ut på lite äventyr, har upptäckt att det ligger en bygghandel inom gångavstånd så jag tänkte försöka få tummen ur och gå och köpa en bit rundstav (eller något liknande) för att stötta upp en hylla som har börjat svaja lite oroväckande. Fast då måste jag nog mäta lite först så jag får rätt längd på rundstaven, har liksom ingen såg så jag kan såga till den om den skulle bli för lång. Men som sagt, beror nog på vädret om jag orkar gå dit eller inte.
Under veckan som kommer tänkte jag, på tal om besök i butiker, försöka hinna med att ge mej ut på lite julklappsshopping också. Känns som att det kan vara skönt att få det gjort så man slipper jaga runt i sista minuten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home