Tuesday, December 20, 2011

Lite vin för att fira

Som vanligt vid den här tiden ska jag nu slå mej ner i soffan och försöka hitta något sevärt tv-program att glo på en stund. Dessutom ska jag dricka lite vin för att fira att essayen är färdigskriven. Man ska alltid fira lite när sånt är färdigt. Har ungefär ett glas i en (öppnad) flaska i kylen så det blir ju ganska perfekt att dricka upp det. Fick faktiskt med mej det vinet från skolan igår. Fast det är inte så dramatsikt som det låter, lämnade kvar det hos en klasskamrat i fredags så jag fick tillbaka det igår. Mer spännande än så var det inte.
Känns faktiskt väldigt skönt att essayen är färdig och att kunna ta ledig några dagar (eller ledigt och ledigt, imorgon ska jag städa hela lägenheten men ni fattar vad jag menar).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home