Friday, January 13, 2012

Något tidigare än igår

Idag kom jag hem vid sextiden, så lite rimligare än igår alltså. Fast det beror i ärlighetens namn nog mest på att biblioteket stänger tidigare på fredagar och att vi helt enkelt inte kunde sitta kvar längre än till fem. Men det känns skönt att det inte blev lika sent idag. Har liksom hunnit ta en liten tupplur framför tv:n så nu lär jag inte vara lika toktrött under kvällen som jag var igår (då jag ju somnade ordentligt och sov typ mellan nio och tio). Men jag tycker att det överlag känns som att arbetet flyter på bra, vi kommer framåt liksom. I ärlighetens namn lär vi inte ha supermycket kvar, känns liksom som att det mesta och det viktigaste är skrivet och att det som är kvar är att typ knuta ihop säcken, få ihop en bra presentation och en del annat småjox. Slog mej för övrgit nu att jag inte skrivit min individuella löggbok än idag, borde nog göra det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home