Sunday, January 15, 2012

Utsövd

Lite efter tre inatt vaknade jag av att dte knackade på fönstret. Var nån som hade råkat låsa sej ute som ville bli insläppt i huset. Snäll som man är släppte jag anturlgitvis in honom. Lite irriterande att bli väckt (speciellt som jag har öfr mej att jag just då drömde en intressant dröm) men det var ju tur ändå att det var just den här natten och inte någon gång när klockan skulle ringa tidigt. Hur som helst var det sjukt skönt att få sova ut idag. Det var trots allt ett tag sedan sist. Klev upp strax före ett, me ndå hade jag legat och dragit mej ett bra tag innan jag klev upp.
Nåväl, ska försöka få ihop loggboken för gårdagen (orkade inte skriva den igår) och sen ta mej iväg till netto för att handla lite. Det är nog på ett ungefär det mest ansträngande jag kommer ägna mej åt idag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home