Saturday, February 04, 2012

Blev lite sent

Blev något mer avancerade övningar igår än det nog var tänkt från början. Vi gick ner till stan och satte oss på studentpuben. Satt där ett tag och det var trevligt. Sen kom vi på den briljanta idén att dra vidare och tja, då gick det som det gick helt enkelt. Var hemma vid kvart i fem inatt/morse. Då var för övrigt min jacka mer vit än svart, ty jag promenerade i motvind hela vägen och det snöade rätt bra. Hängde jackan på tork när jag kom hem. Men även om det blev sent blev det inte tokmycket dricka. Något mitt huvud tackar för idag genom att inte göra ont alls. Och ja, jag är i stort sett nyvaken.
För övrigt kan man nog konstatera att när personalen på Max ber en att gå för att dom ska stänga, då har man nog varit ute lite i längsta laget...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home