Tuesday, February 14, 2012

Chockerande tidigt läggdags

Nej vet ni vad, jag ska faktiskt gå och lägga mej nu. Helt galet tidigt för att vara jag och ja, jag är också smått chockad. Men det har sina skäl. Ska ju till Jönköping imorgon och måste kliva upp klockan fyra för att hinna med bussen. Och man vill ju hinna få ngåra timmars sömn i alla fall, speciellt med tanke på att jag var uppe rätt tidigt imorse och att det nog är bra att vara så utvilad/pigg/kvicktänkt som möjlgit imorgon (plus att det vore lite pinigt att somna när man sitter och lyssnar på något föredrag). Anledningen till Jönköpingsresan är att vi ska gå på någon innovationsdag med skolan. Är egentligen för typ regionalpolitiker och sånt (är näringsdepartementet och regionförbunden i Småland och Blekinge som arrangerar) men vår klass har blivit inbjuden i och med att vi för tillfället läser entreprenörskap. Så det känns som ett väldigt liksom seriöst evenemang, näringsministern ska tydligen tala liksom. Kan nog bli en intressant dag, även om man naturligtvis har lite ångest för att kliva upp så himla tidigt. Så ja, galet tidigt godnatt helt enkelt.

För övrigt har det fortsatt snöa och nu börjar det bli riktigt mycket snö ute. Men det tycker jag som bekant bara är trevligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home