Tuesday, February 07, 2012

En ny morgon

Så är det morgon och snart dags att gå igen. Hade nog i ärlighetens namn inte haft något emot att få sova någon timme eller två till, men så är det ju å andra sidan oftast när man kliver upp tidigare än vanligt. Vaknade för övrigt till sisådär tio minuter innan klockan skulle ringa. När jag då tittade på klockan hann jag tänka "gött, två timmar tills den ringer, då kan jag återgå till sömnen", en halvsekund senare kom jag på att det inte alls var två timmar utan tio minuter tills klockan skulle ringa. Just då kändes det lite jobbigt faktiskt.
Nåväl, skolan nu under förmiddagen. Sen när jag kommer hem ska jag sätta mej och skriva färdigt det som ska vara klart till morgondagens föreläsning. Det är nog vad man kan kalla för planerna för dagen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home