Wednesday, February 29, 2012

JAS och morgondagen

När jag satt på utsidan i eftermiddags flög två jas-plan förbi på relativt låg höjd precis ovanför mej. Den dundrade något så in i helvete. Man trodde typ att man höll på att bli döv eller nåt.

På tal om något hlet annat så har jag suttit och hållit på att somna vid skärmen idag också. Två kvällar i rad alltså. Vad är det som händer med mej egentligen?
Men skämt åsido. Imorogn ringer klockan hyfsat tidigt för vi ska ses på bibblan på morgonen och arbeta med affärsplanen (även om jag personligen som tidigare nämnt gärna hade skjutit lite på det och koncentrerat mej helt och fullt på konstprojektet den här veckan). Sen ska jag hänga med och träffa kommunen efter lunch för att se till att vi kan visa vårt konstverk där vi tänkt visa det. Sen blir det som det ser ut nu arbete med konstprojektet på eftermiddan imorrn. Sammanfattnignsvis kan man alltså säga att morgondagen kommer ägnas åt skolarbete. Nu, däremot, ska jag sova.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home