Monday, February 20, 2012

Kniven pajade

Igår när jag skulle skära en bit smör (för att steka i) gick kniven jag använde sönder. Skaftet sprack lite grann och bladet lossnade. Det var väldigt oväntat. Frågan är ju abra om det var kniven som var sliten/dålig eller om det var smöret som var väldigt hårt.
Om jag orkar kanske jag lägger upp en bild på den trasiga kniven i eftermiddag/kväll.

Alldeles strax ska jag gå iväg till bussen som ska ta mej till biblioteket. Blir dock inte den buss jag oftast tar när jag ska dit. Ty jag såg nu när jag skulle kolla busstider att hållplatsen precis vid biblioteket av någon anledning inte trafikeras idag. Sjukt drygt om jag får säga det själv (vilket jag ju uppenbarligen får). Så det får bli en annan buss istället. Blir lite närmare att gå från där den stannar än den hållplats som är närmast för den vanliga bussen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home