Saturday, March 17, 2012

Ännu en kväll präglad av toktrötthet

För typ tredje eller fjärde kvällen i rad är jag så trött att jag nickat till här i skenet av datorskärmen. Tyder på att jag varit uppe på tok för tidigt dom flesta (alla) dagar den här veckan. Dock lite anmärkningsvärt att jag blev så trött även den här kvällen med tanke på att jag nickade till rätt rejält under eftermiddagen.
Nåväl, tröttheten ska dock rådas bot på att jag nu ska gå och lägga mej och sen sova tills jag vaknar. Ingen ställd klocka överhuvudtaget alltså. Ska bli skönt. Var längesen jag inte hade klockan ställd sist, åtminstone om man räknar bort dom gånger jag varit ute (vilket jag gör, man sover ju liksom inte sådär supertoppen såna nätter). Ska bli spännande att se hur länge jag sover.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home