Monday, May 07, 2012

Fungerar igen

Nu fungerar internet igen (uppenbarligen). Men fan vad sur jag blev igår när det slutade fungera. Och som jag nämnde var det ju så typiskt att det skulle hända just igår också när jag inte riktigt hade tid för krångel. Nåväl, nu funkar det ju hur som helst igen och det är väl någon sorts huvudsak. Och jag överlevde ju uppenbarligen utan att ha hunnit kolla upp det sista jag tänkt använda internet till igår kväll.

Om en stund ska jag som vanlgit bege mej till biblioteket. Där ska det arbetas med uppsatsen. Hade kunnat ta någon sorts halvsovmorgon (även om sovmorgon egentlgien är helt fel ord i sammanhanget) och klivit upp någon timme senare än brukligt på bibblandagar. Jenny som jag arbetar tillsammans med kommer nämligen inte dyka upp förrän vid 10-snåret. Men något sådant kostar jag inte riktigt på utan jag åker ner till nio och ser till så vi får ett bord. Plus att man ju då får någon timme extra att vakna till och komma igång. Och så får jag ju en sovmorgon till godo är klart...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home