Sunday, May 27, 2012

Hoppas det blir nån bra

Har sett på twitter att folk spekulerar i stad och arena för nästa års esc. Personligen tycker jag dock det är mer spännande vilka som blir programledare. Med tanke på hur usla dom brukar vara så måste vi ju hitta någon som kan visa var skåpet ska stå. Själv skulle jag nog helst vilja se Kristian Luuk upprepa sin succé från melodifestivalen för några år sedan, och kanske att han till och med skulle ta med sej Fredrik Lindström i så fall, det hade kunnat bli helfestligt. Sen måste det naturligtvis in minst en kvinna också, där har jag dock svårare att komma på någon som känns riktigt superklockren även om det finns många begåvade kandidater på svt. Fast det känns inte så troligt att det blir Luuk till att börja med. Skulle bli förvånad om jag inte blir lite besviken när programledarna väl presenteras, ett rimligt tips är väl exempelvis att det skulle bli typ Måns Zelmerlöw och Sarah Dawn Fine.

Nåväl, esc har förskjutit kvällsrutinerna en del men nu ska jag borsta tänderna och sen gå och lägga mej. Imorgon ska jag ägna mej åt att läsa uppsatsen vi ska opponera på, och så ska jag tvätta lite underkläder på eftermiddan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home