Sunday, May 13, 2012

Trevlig sammankomst

Var en trevlig kväll igår. Så gott som hela klassen satt hemma hos Åse och drack och tjötade och hade det trivsamt. Sen tog vi oss in mot stan, hade tänkt sätt oss på studentpuben en stund men det visade sej att den stängde ungefär när vi kom dit så just det blev det inget av. Själv hade jag fått det lysande idén att springa från Åse in till stan (lite knappt 1,5 km) eftersom alla andra cyklade så jag var aningens andfådd vid det laget kan man säga. Vi tog oss hur som helst vidare till Larmtorget för att se lite vad som hände där, men vi fick inte direkt feeling för något där utan det fick bli dags att börja bryta upp och ge sej av hemåt. Ungefär så utspelade sej kvällen. Nu sitter jag här, hyfsat pigg och fräsch efter att ha klivit upp vid halv ett. Inte ens i närheten av att ara bakfull trevligt nog. Överhuvudtaget känns det som att jag inte blivit särskilt bakfull senaste gångerna jag varit ute. Vilket väl får ses som ett tecken på att man håller det på en hyfsat rimlig nivå. Det är ju alltid bra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home