Monday, July 09, 2012

Ännu en kväll framför skärmar

Nu fungerar internet igen. Skönt det. Kvällen har ägnats åt en liten stunds tv-tittande, och en stunds NHL-spelande. Ganska odramatiskt med andra ord (även om en av matcherna på tv-spelet blev rätt dramatisk och avgjorde först i andra förlängningsperioden).

Och nu ska jag gnälla lite. Är så att min syster har varit här varenda dag sedan morsan och farsan åkte bort. Hon har gått hit och ätit typ. Kan naturligtvis inte stoppa henne från att göra det, men jag skulle uppskatta om hon kunde ge fan i att gå hit ett par dar åtminstone. Den här veckan är liksom mitt andingshål under sommaren, då jag kan vara ifred och för mej själv och kunna råda helt själv. Då blir det jäkligt irriterande att hon kommer hit varje dag, även om det bara är för någon timme. Det blir ett störningsmoment liksom. Det kan jag inte säga till henne dock, hon skulle inte kunna ta det utan det skulle bara bli ett jäkla liv. Får försöka hinta det på något snyggt sätt och hoppas att hon fattar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home