Saturday, July 28, 2012

Avsluta för kvällen

Så om man ska sammanfatta; Imponerande början, grym show där. Inmarschen blev småseg, är ju så himla många länder med liksom. Och sen blev det lite fint och pampigt och såvidare på slutet. Dock kändes väl Arctic Monkeys en aning malplacerade i sammanhanget, förstod aldrig riktigt deras uppgift om man säger så.

Nu ska jag nog avsluta här, bära upp datorn (har suttit i vardagsrummet för att kunna följa invigningen och använda internet samtidigt) och sen gå och lägga mig. Den där invigningen drog ju ut lite på tiden kan man säga. Måste dock säga att det är rätt gött att ha haft lägenheten för sig själv just ikväll, annars hade bara morsan och farsan suttit och gnällt om hur seg de tyckte invigningen var.

Vad jag ska hitta på imorrn får jag se då. Men eftersom det är sista dagen i Karlskoga för sommaren (åker tillbaka till Kalmar på söndag) får jag väl passa på att göra sånt som behöver göras innan jag åker och sånt som jag inte kan göra i Kalmar (typ spela NHL exempelvis).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home